مسلم وافتخر

إحنا مين وليه وفين ؟ 713095016

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اهلا وسهلا بك زائرنا الكريم يشرفنا انضمامك الى اسرة المنتدى

لا تبخل على نفسك بان يكون لك صدقه جاريه ينتفع بها كل مسلم

اما اذا رغبت فى تصفح المنتديات تفضل جميع المنتديات مفتوحه للزوار

اما إذا كنت عضو بالفعل فتفضل بتسجيل الدخول

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

مسلم وافتخر

إحنا مين وليه وفين ؟ 713095016

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اهلا وسهلا بك زائرنا الكريم يشرفنا انضمامك الى اسرة المنتدى

لا تبخل على نفسك بان يكون لك صدقه جاريه ينتفع بها كل مسلم

اما اذا رغبت فى تصفح المنتديات تفضل جميع المنتديات مفتوحه للزوار

اما إذا كنت عضو بالفعل فتفضل بتسجيل الدخول

مسلم وافتخر

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
مسلم وافتخر

موقع يهم كل مسلم

3 مشترك

إحنا مين وليه وفين ؟

midoelkhashab

الدول العالمية : فرنسا

إحنا مين وليه وفين ؟ Empty إحنا مين وليه وفين ؟

مُساهمة من طرف midoelkhashab السبت سبتمبر 26, 2009 5:28 am

أنا النهارده مش هتكلم عن كوره ولا هتكلم عن لا عيب متع ولا عن مدرب وأوصفه النهارده موضوعي كبير موضوع بكتبه عن حبي الكبير مصر اللي إحنا شايفين الفساد فيها عامل أزاي وفي تكاثر مستمر ومفيش أي مناهضه من قبل أبناءك يا مصر من الذي سيدافع عنك بعد ما أصبحوا أبنائك يتبعون طريقة ابعد عن الشر وغنيله بل أصبحوا أبنائك وأنا منهم يا مصر يا أمي يتفننون في تخدير أنفسهم بالكلام فينظروا للظلم ويروه واضح وضوح الشمس ورغم هذا ما من راد لهذا الظلم بل أن الاغلبيه ترمي هذا الظلم علي القدر وبنشوف ألظلمه اللي فيها البلد بعنينا وبقدرة قادر بتتحول من عنينا لألسنتنا لفجر أزاي الله اعلم ومن يشتكي الظلم والقمع لا نعلم أين يذهب لكنه يختفي في ظروف غامضة الغريب في كل ده إن إحنا بنضحك وإحنا أصلا مجروحين ووراء ضحكتنا ألام وحزن ولكن من المؤكد أن ألمشكله فينا إحنا أنا مش بتحامل علي الناس لكن لما بدأت حالات الاغتصاب في الظهور في مصر مش مهم امتي المهم إن إحنا كشعب وكحكومة لم نكن حازمين مع أنفسنا لكي نردع هذه الظاهرة السيئة قطعا ممكن حد يقللي أشمعنا الاغتصاب هقلك أيها القارئ لان ظاهرة الاغتصاب عندما ظهرت في مصر كان مجرد اغتصاب للبدن ولأننا كنا سلبيين شعبا وحكومة في التعامل مع الظاهرة تمادي بشكل رهيب حتى وصل بحالنا إلي هذا الزمن وأصبحنا من زمن اغتصاب البدن لزمن اغتصاب الوطن من كل الخائنين و الفاسدين ولو أخذنا شق أخر للحديث ولنقل السرقة والنهب سنجد أن السرقة والنهب كانا في البداية نهب أموال وسلبيتنا في مواجهة النهب والسرقة جعلت تمادي السرقة إلي أن وصلنا لزمن سرقت الروح الحلوة والضحكة ألصافيه وصلنا لزمن ألصحبه اتسرقت العلاقات الاسريه بدأت في الانتحار وعلي ذلك كل ما ظهر من سلبيات في مصر والمجتمع المصري بسبب سلبيتنا كشعب وحكومة في مواجهة هذه الظواهر زي ما قللتك لكن النهارده بخاطب فيكم حبكم للبلد لبلدنا مصر وإننا نصحي طاقة الأمل ونظهر كل العزم والعمل والإصرار اللي جوانا واللي يقدر يفوق الجبل ويصحي النايمين أنا بكتب مش علي قضيه معينه أنا كتبت لمستقبل أهم قضيه آلا وهي مصر .
    مسلم وافتخر
    مسلم وافتخر
    Admin

عارض احترام القونين : إحنا مين وليه وفين ؟ 111010
    mms mms : إحنا مين وليه وفين ؟ Empty
    الدول العالمية : مصر العربية

إحنا مين وليه وفين ؟ Empty رد: إحنا مين وليه وفين ؟

مُساهمة من طرف مسلم وافتخر السبت سبتمبر 26, 2009 10:02 am

thanx mido
    chanage ur days

الدول العالمية : مصر العربية

إحنا مين وليه وفين ؟ Empty رد: إحنا مين وليه وفين ؟

مُساهمة من طرف chanage ur days السبت سبتمبر 26, 2009 10:09 am

شكرا يا ميــــــــــــــــــــــــــــــــدو على موضوعك الرائع

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد أبريل 28, 2024 8:08 pm